Who's hot, who's not?

page 1 of 1 17 total items

Angel-on-Dragon

Angel-on-Dragon

DarkCrimson's Sex Slave

Cancel

Hey, I just wanna know which actor/actress do think is hot or a good actor/actress and who's bad. Maybe give a reason.

One of my favorit actors is Sean Connery. Though he's really old I think he's still sexy *lol*
And I think Orlando Bloom was really bad in Troy. Dunno, but I just see him as sweet (gay) little Legolas ^^

Signature Image

DREAM

DREAM

Lord of Dreams

Cancel

hiya Angel-onDragon. :)

Sean Connery- i can see why women find him attractive. he's cool and the ultimate James Bond

personally i have always liked Jennifer Connelly a lot. Salma Hayek, Michelle Pfeiffer are also women i have found attactive.

DarkCrimson

DarkCrimson

Angel on Dragon's Mistress

Cancel

Hmmm.....One of my Favorites is Chiaki Kuriama( play Gogo Yubari in Kill Bill)
I love the way she looks (ah scary lol) ^_^'
Also a really hot Actors are Andy Lau and Eking Cheng.Both really sexy. XP

Signature
	Image

Angel-on-Dragon

Angel-on-Dragon

DarkCrimson's Sex Slave

Cancel

Oh yeah I love Chiaki too. Gogo is sooo damn cool.

Signature Image

DREAM

DREAM

Lord of Dreams

Cancel

Quote by DarkCrimsonHmmm.....One of my Favorites is Chiaki Kuriama( play Gogo Yubari in Kill Bill)
I love the way she looks (ah scary lol) ^_^'
Also a really hot Actors are Andy Lau and Eking Cheng.Both really sexy. XP

Quote by Angel-on-DragonOh yeah I love Chiaki too. Gogo is sooo damn cool.

haha if you ladies like gogo then check out our fellow member gogoyubarui. ;) she likes her 2. and she's got some great walls.

ah dammit, now i have to search through my burnt dvd's for the darn Kil Bill Volume 1 [japanese colorized version] :sigh:
i wanna watch it. :hmpf:

Cancel

I always had a thing for Cameron Diaz. She's too cool. Same for Angelina Jolie, who gets hotter as she age it seems :D
As for male actors, I like Edward Norton a lot. That guy is incredibly diverse. Brad Pitt is a very entertaining actor too.

Be Free and Masturbate

  • Mar 17, 2005

semanga

semanga

I'm a fightgirl

Cancel

Angel i am not agree with you
Sean Connery is not still now sexy he is like wine, the elder he gets the better he will
the man is great but i love also Orlando Bloom but i melt if i think on Keanu Reevers or Jonny Deep .....Keanu and Jonny thy both are so hot unbelieveble hot

come and visit the magic world from the fightgirl
Signature
	Image
:. OX .:German-Members:. OX .: and i am member of COLORFULL WALLIES!

MoonlightEternity

MoonlightEternity

::Amayasuki::

Cancel

^^ orlando bloom!!!! *dreams* ok well, excluding his role in Troy.... they made him such a wuss *sob*

and Johnny Depp is cool too ^^

Signature Image
::MoonlightEternity aka Kimi-chan::

Celessa

Retired Moderator

Celessa

Okaerinasai - Welcome Home

Cancel

Quote by DarkCrimsonHmmm.....One of my Favorites is Chiaki Kuriama( play Gogo Yubari in Kill Bill)
I love the way she looks (ah scary lol) ^_^'

It's Chiaki Kuriyama, actually.

Some gallery pics.

Oh my...

http://img81.exs.cx/img81/5439/chiaki0332we.jpg

http://img81.exs.cx/img81/6521/chiaki0180ef.jpg

Kawaii! So cute indeed!

http://img81.exs.cx/img81/169/chiaki1515ty.jpg

http://img40.exs.cx/img40/7406/bonk1nt.gifhttp://img40.exs.cx/img40/7406/bonk1nt.gifhttp://img40.exs.cx/img40/7406/bonk1nt.gifhttp://img40.exs.cx/img40/7406/bonk1nt.gifhttp://img40.exs.cx/img40/7406/bonk1nt.gifhttp://img40.exs.cx/img40/7406/bonk1nt.gifhttp://img40.exs.cx/img40/7406/bonk1nt.gif

http://img212.exs.cx/img212/8412/victory8wh.gif

"No matter where you go, no matter how tough life may be, just remember that always in your heart, you will still be loved."

Signature
	Image

Revan

Retired Moderator

Revan

Tattoo Soul

Cancel

Good actress... Natalie Portman, I do enjoy her performances and she is good at her characterizations ;)
Good actor... Johnny Depp and Edward Norton, both of them are so verstile and the roles they choose to play sometimes really surprise me.
As for bad actors and actresses the list is just too long for me but as an example as a male one of the worst has got to be Leonardo Di Caprio (hope that I'm not upsetting everyone ^_^' ) and for the females Julia Robberts, I just don't like her at all

Quote by Celessa... Oh my...
http://img81.exs.cx/img81/5439/chiaki0332we.jpg

That's to say the least!! OX talk about one cooool badass girl!! ;)

Signature
	Image

There is nothing you can do... yes I've lost my faith in you.

DREAM

DREAM

Lord of Dreams

Cancel

oh yeah, for male actors i would have to go with Chow yun Fat. i think he is arguably the coolest actor ever. :)

Mordin

Mordin

The Wise One

Cancel

Quote by DREAMoh yeah, for male actors i would have to go with Chow yun Fat. i think he is arguably the coolest actor ever. :)


I have agree with you there, Chow is one badass guy, if you have seen his old Hong Kong mob action flick, you know what I am talking about, those are such good flims. He can really acted, but I really hate his choice of role he picked in US, those roles don't fit him at all.

Celessa: Those are very yumie pics, ;) thanks for sharing :D

Signature
	Image
Thank you einna for the siggy :)

  • Mar 17, 2005

DarkCrimson

DarkCrimson

Angel on Dragon's Mistress

Cancel

Hey Dream way to go.Yeah Chow yun Fat is one hell of a cool Actor.
He really kick ass.His Hong Kong Movies are so cool.(Hard Boiled is one of his best I think)

Signature
	Image

Cancel

hot eh ... ??well ... i don't know much movie, because most watched tv program or movies are only anime ... but i've watch some movies too ...

i'd go with Sean Connery and Pierce Brosnan for the male, for female ... well it's kind of hard to decide ...but mostly i like asian actreess better than american or european actreess ...

Radetzky

Lord Master of all that is Chibi

Cancel

The best actor of all time is alo the hottest; johny Depp. The man is just so dang attractive.

What does it mean to be saved?
Signature
	Image
When the world knocks you down, steals your wallet and spits in your eye; get up, dust yourself off and then round-house kick the world in the face. It's very top-heavy, it'll go right over.

  • Mar 18, 2005
Cancel

mhh Sind alles nur angeber ^^
(achja zum glück können einige kein Deutsch ^^)

  • Mar 24, 2005

Auraeliah

Auraeliah

Ain't No Shame In It

Cancel

I would have to say that my fave actor at the moment is Clive Owen. He plays Arthur in the newest King Arthur movie with Kiera Knightly. He is sooo hot. *swoons*

Signature
	Image

  • Mar 24, 2005

page 1 of 1 17 total items

Back to Love, Friends & Family | Active Threads | Forum Index

Only members can post replies, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.