If you were an animal,

page 1 of 8 1 2 3 4 5 6 ... 8 Next » 178 total items

irix

irix

quam sidera multa, cum tacet nox

Cancel

... what animal would you be?

A marine bat, because them fly and have a secret weapon to find the fishes, the radar!!!; more than the poor marine eagle!!!

DJ-of-E

Le

Cancel

I would be a dominant male lion. The women do all the work while the men just sit there and sleep ^_^

Jinzhou

Retired Moderator

Jinzhou

Forsaken God

Cancel

Tiger. I'll fuck you up bitch.

Or a turtle. I could live for 150 years +. oO

Signature
	Image
Yes, I am god. Infallibility at its greatest.

Cancel

id be a monkey or gorilla, just cause they are my fav animal.

DJ-of-E

Le

Cancel

Quote by JinzhouOr a turtle. I could live for 150 years +. oO

yeah, if you could avoid being eaten by humans.

Osiris

Retired Moderator

Osiris

(>^-^)>( . Y . )

Cancel

LOL dj XD

as for me, i would be a dragon...yeah whois cool now XD :) XD

Signature
	Image

ZyreX

ZyreX

PixelWiz

Cancel

is that an animal? Osiris
well if it is this should be aswell: a phantom creature

Signature
	Image

Taurec

Taurec

BAKA^2

Cancel

a one day fly ....

- Too bad stupidity isn't painful

Airrrrrrr

Cancel

neko..cause theyre cute ^^

It's not what you think if you think what I think.

  • Mar 28, 2004

crazypanda

Work is my life! -_-''''''

Cancel

A dog I think cause dog is the cutest animal in the world.

Signature
	Image

  • Mar 28, 2004

Noctum

Noctum

.:Dark Lord:.

Cancel

A raven.
Dark, mysterious and cleverer than most humans. :)

Si vis pacem, para bellum.

GundamZZ

Retired Moderator

GundamZZ

the invisible mod

Cancel

Quote by -=_Osiris_=-LOL dj XD

as for me, i would be a dragon...yeah whois cool now XD :) XD

dragon?? there no such animal osi!! XD hahaa....

i would probably be a cheetah....i can run 100km/s!!! weee...catch me if u can

Signature Image
*hugglez & kisses* <---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cancel

I would be... A cat! they are soooo cute!:D

Around and Around and Around and Around and Around!
Oh! I'm dizzy!

  • Mar 28, 2004

Tama-Neko

Tama-Neko

Invisible

Cancel

A cat seems to fit my personality... independent, curious, contrary...

xxxholic2

seck-si

Cancel

Quote by -=_Osiris_=-LOL dj XD

as for me, i would be a dragon...yeah whois cool now XD :) XD

ya! me too!!! cuss that is my chinese zodiac

This signature violates the signature guidelines, thus it has been removed.

  • Mar 28, 2004

Osiris

Retired Moderator

Osiris

(>^-^)>( . Y . )

Cancel

haha *high fives xxholic*


and zz...ill be a hunter :) *puts on junting suit*

......*shoots the cheetah*.... *BANG*......whheeeee osi just got himself a new rug XD

Signature
	Image

PANDAgirl

PANDAgirl

LURK.er

Cancel

PANDA!!! :D O_o or a Dragon!! Panda or Dragon. Yes...one of those two.

ZyreX

ZyreX

PixelWiz

Cancel

you could be a panda "in" a dragon :)

Signature
	Image

PANDAgirl

PANDAgirl

LURK.er

Cancel

O_O WTH....*hides under a pillow*

irix

irix

quam sidera multa, cum tacet nox

Cancel

here! here! Mr. Dragon *uncover the panda under the pillow* :P

Taurec

Taurec

BAKA^2

Cancel

Varanus komodensis or better known as the Komodo Dragon

- Too bad stupidity isn't painful

Airrrrrrr

Cancel

hmm...maybe an owl

  • Mar 28, 2004

bensnow

bensnow

ѩè

Cancel

OH~Chinese Dragon isn't animal, please~
in China, Dragon is God.

  • Mar 28, 2004

Tapion01

Tapion01

Sieg

Cancel

I agree with Jinzhou Tiger

Repay resentment with justice. Repay virtue with virtue.
-Confucius

  • Mar 29, 2004

page 1 of 8 1 2 3 4 5 6 ... 8 Next » 178 total items

Back to Off-topic Discussions | Active Threads | Forum Index

Only members can post replies, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.