what do you do if you cant sleep?

page 1 of 6 1 2 3 4 5 6 Next » 126 total items

makiyasha

makiyasha

the [*SUmmeR*] SweeTneSS~*

Cancel

well his u guys i created this thread because i couldnt sleep for like one week =.=

and ive tried nearly everything but i still cant sleep TT^TT so i need some new ideas the doctor and mum says it all in meh mind TT^TT

so i thought why dont i try and do things to help make meh sleep (ideas) from ppl over the world ^^

~[ThE heVenLy FeeL [Of]*~ SummEr~*
Plz look at this scan if u like shishi doumei cross!
http://forum.minitokyo.net/thread/57427/scan-from-shishi-doumei-cross-gentlemen-alliance-cross/
Signature
	Image

snowcutie

snowcutie

.:~*SummerTime*~:.

Cancel

well, i hear some music, if not i play til i drop :D

  • Jun 18, 2007

syeung321

syeung321

~Midnight Angel~

Cancel

I dunno, when i cant sleep, i just imagine happy scenes like... i dunno... making up my own anime adventures and such while keeping my eyes closed? and i just kept thinking it over until i fall asleep without even realising it.

  • Jun 18, 2007

ionthedemon

ionthedemon

ens causa sui

Cancel

this is interesting i too can't sleep. i've slept for about a total of 7-8 hours in one week.

you should try to tire yourself out, even boredom sometimes helps. it won't work for me but perhaps it will work for you.

  • Jun 18, 2007
Cancel

wow ive been having this problem to except i thinnk i kno why..you see just try to think of why you cant sleep.eg. i cudnt sleep coz i was to worried about my speechs and reports i had for skool.but now im ok^^ just try to relax or go hypo en tire ur self out

  • Jun 18, 2007
Cancel

hmm u can't sleep? well for me if can't sleep......
i'm just playin games till i'm sleepin without me realisin it or...
i just tought of some echi/hentai girl from a film or hentai game till sleep....
or just ain't tinkin bout nutin and just keep u'r eye shut..

  • Jun 18, 2007

kokuyu

kokuyu

.:~Mugunghwa Traveler ~:.

Cancel

possibly Insomnia if i were to guess...

to me, it would be .......epppp! not counting sheep, of course XD

i could say, like Ayamiminase said, go play something :D

to me, it's still the boring thing........replying messages in MT XD

-"Life is more than just one, & nothing's more important than One"-
Signature
	Image

SevenSkies

SevenSkies

Listening To:[Within Temptation]

Cancel

Me ? hrmm...*looks at Kokuyu, My ever entertaining buddy and partner on MT...spams Guestbooks*

Woops... * hurridly erases traces*

Oh where were we ? Oh..

Count the Stars ? Yeap. That's what I always do. See if you can count all of them and name each one after your friends you valued till you....................................zzzz(...)

No Stars ? Hrmm..grab a book, read. Else, write up a short story, program some stoopid applications or simply.

Photoshop ! xD

Find something that will tire you out mentally. Arh~ like playing with Rubic Cubes or Sudoku !

WHAT ? The enemy has called in MORE reinforcements ? That's all right Son, more food for us !

  • Jun 18, 2007

priincess

priincess

?doing fun

Cancel

what? how come u cant sleep?!
i often to sleepy, my eyes goes like this -_-
lol XD
watch tv till u drop ^^ if u cant, or play games or chattin'.. or make walls =)

Signature
	Image

Cancel

Most of the time i just stay up far to long.

On the rare cases i need every moments sleep i can get, I've found singing a rather bland repetitive song in my head to work better then counting sheep.

For Example Breaking Benjamin's forget it
youtube.com/watch?v=gY1hh25cB2M

  • Jun 18, 2007
Cancel

Quote by syeung321I dunno, when i cant sleep, i just imagine happy scenes like... i dunno... making up my own anime adventures and such while keeping my eyes closed? and i just kept thinking it over until i fall asleep without even realising it.


hehe thats what i do. knocks me out in no time -_-zzzz

  • Jun 18, 2007

yothsothgoth

yothsothgoth

You came along and cut me loose

Cancel

I couldn't sleep for the past few days. I personally try making myself tired, meditate, or lay back and listen to music.

auel1124

auel1124

I will fly with broken wings...

Cancel

well... I havent got that problem for a long long time, but when it happens, I imagine syupid things and I always fell asleep in the best part T.T

Cancel

I try reading a book, for me it always work . . .

  • Jun 19, 2007

acid-awakening

acid-awakening

Ore Hitori De Juubun Da

Cancel

Well, my dad tells me to count from 1-100 which keeps my mind busy and that doesn't make sleeping any faster. Maybe have a midnight snack.

melikecookies

melikecookies

cookie monster

Cancel

Just lie there, and get to sleep eventually. Or if I'm really not sleepy at all, just get up and do something useful for a while.

Hi

  • Jun 19, 2007
Cancel

Read a book, thats right! Also, eat something brfore going to bed so that some of your blood will rush down to your tummy. Thats why every after lunch we feel a little sleepy.

  • Jun 19, 2007
Cancel

I usually crawl back bahind my laptop and surf the net or try to find something to watch on tv. (That would be usually between Animax and HBO! ^_^')

  • Jun 19, 2007
Cancel

I chug Nyquil.

  • Jun 20, 2007

yukiyo

yukiyo

.: Autumn In My Heart </3

Cancel

HYUN~! YOU DIDNT TELL ME YOU COULDNT SLEEP O__O

lol - haha this is what i d0:

read a book - preferably not a manga but a book - really makes me sleepy

- [ you can illustrate your death in romance ] </3

  • Jun 20, 2007
Cancel

If you can't sleep, you shouldn't try to force it. Spend that time doing something you like to do..that doesn't require sleep. When I find I can't sleep, I try to do productive things. While I love sleeping, I love doing other things, so when I don't sleep, I do them :D

<IMG SRC="http://i85.photobucket.com/albums/k48/Kage-1600/Hakkyou.jpg" ALT="Hakkyou">

  • Jun 21, 2007
Cancel

just lying around in bed and thinking ecchi things or reading manga

  • Jun 21, 2007
Cancel

I listen to music. One time, i fell asleep with my iPod still turned on.
Or...I dunno. Drink some tea? xD

  • Jun 21, 2007

hikaru02

^_^

Cancel

Usually, I just day dream until it gets to a boring part of my imagination then i fall asleep.. ahha.. But i mostly just star at the ceiling for hours and look at my glow in the dark stars.. ahah.. Also like most ppl, play the stereo or cd for songs to listen. Haha..

Anime Freakazoid

  • Jun 21, 2007

page 1 of 6 1 2 3 4 5 6 Next » 126 total items

Back to General Discussions | Active Threads | Forum Index

Only members can post replies, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.