Time to Pick on Xandman

This thread is closed for posting.

page 1 of 1 10 total items

Tirdaelyn

Tirdaelyn

What Becomes of Snow?

Cancel

Okay, this is a thread (that will probably get killed) made and designed to pick on one particular Super Perv by the name of Xandman. Only just recently, in another thread, it was discoverd that Xandy is a cross-dresser, and is known to wear a bra on his head. That thread picks on him quite a lot, mainly because he is the main character. :)

Well it might have taught him a lesson, though I seriously doubt it. So if you wish to comment on the Super Perv, feel free. ^_^

Oh and to you Xandman... enjoy. ^_~

***
Here is the thread I mentioned before ~~> http://forum.minitokyo.net/showthread/6574/

EDIT: I would also like to ask that we keep it fairly clean, don't want to piss him off too much.

Signature
	Image
Ava/sig both made by Kuai.

yamazaki

yamazaki

what the ??

Cancel

hahahahaha i found my bro here. we both enjoy doing crossdresser ^_~
keep on rockin xan, ur da man :D

Signature
	Image

signature by: k1ru ^_~ thanks alot girl
thanks to k1ru for the signature ^_~

jackalx66

jackalx66

Blau Mond

Cancel

oh
xand...
^^
u become more popular here ^_^
superguy

and super perv XD

*sorry bro, but that's the topic ^^*

This signature violates the signature guidelines, thus it has been removed.

Zerowing

Zerowing

GraveZero

Cancel

hahahaha...right on man...seems xandy's been "active" lately.
well..i don't really wanna pic kon u without yune...so im jsut gonan say this: You remind me of "Zelos" from tales of Symphonia. anyone who's played it to some length will know what im talking aboutperv.ahemahem.
lol. We're stil lfriends right?

Quote by jackalx66
*sorry bro, but that's the topic ^^*

:D

Signature
	Image

  • Dec 04, 2004

Tirdaelyn

Tirdaelyn

What Becomes of Snow?

Cancel

Well he has been active lately, and that is always cool. Since he is our Cross Dressing Super Perv it only seemed right to have a thread about him, even if it is to pick on him. I am sure he is just going to love both this thread and me for making it. :D

Just remember Xandy, this is all apart of your fame... yeah, that's it. ^_~
lol

Signature
	Image
Ava/sig both made by Kuai.

xandman

xandman

The King of Hearts

Cancel

HHhahahHAHAHahahaahahahAHH ...*breathe in* ....BWahahahahAHAHAH!!! WtF!?!?!?! HHAhahahaha..... oh man, this girl is something alrite.... Hahahahahaha!!! Sorry, sorry... hahahaha...... geez.... the kickass superguy xan fanclub is growing XD hahaha.... so let me get this straight lady seer.... you were sitting doing nothing and came to think of your knight in rusty armor, Xan? XD hahaha.... so you just had to make this magnificent thread yeah? Hahaha..... man... haha... *sniff* ..ok, ok... heh.... wait a minute... heh.... ok.... i'm calm.... ^_^'

well, i'm pretty much active, because it's holiday or weekend or whatever you guys call it... ya know... saturdays and sundays when you got no study to do ^_^' hahaha...

and man! What a nice reputation.... cross dressing super perv? GHAhahahahahAHHA!!!! I thought that was Yam's job, hahahahahahahAHHAH XD ^_^' Man... you guys are something special alright.... hahahaha...... man... thanks alot....

------- *kickass rockstarguy mode on*

1. So let's see..... mylady Yune made a birthday thread to me.... i'm never gonna forget that.. *trying to figure out Yune's birthday.... lemme see* ^_^' thank you babe *bows*

2. I made my own fanclub out of boredom, and alot of people entered... wow!! XD Hahaha... thank you people, thank you.... *bows*

3. The kickass protagonist in Continue the sentence above thread!! WOOhoo!!!! XD hahahaha.... oh man.... i'm da man alrite ^_^' Uah Uah!! <--- some kind of weird hip hop sound, Gimme a P, E, R, v.... wth?! No no no.... i mean... Gimme an X, A, n!!!! xd

4. Tirdaelyn's tribute to the legendary kickass supergay.... i mean... superguy ^_^' Xandman.... yes, this thread.... never gonna forget mylady nightmare seer either... *sniff* thank you babe *bows*

so much to accumulate.... I don't love you guys..... but you sure are some unique MT people that this kickass superguy will never forget.... *sniff* *sniff* *auto-bgm: Hulk theme song*
but be sure that when i get myself a scanner...... plus my gift to draw.... i'm gonna make a special wall..... just you listen to me.... *drama mode off* ...so there, back to kickass mode xd

------- *kickass rockstarguy mode off*

http://home.tiscali.se/xandman/alex_stuff/wha.gif *strolling off to check out about who this Zelos is....* ...he better be some kickass superguy!! XD ^_^'

re-Edit: Wth?! Zelos looks like som cross-dressing superqueer superdude man!! XD ^_^' Geez....

Signature
	Image

CyanideBlizzard

Retired Moderator

CyanideBlizzard

Margarita Time!

Cancel

You named it! This thread will be killed...which makes me question why you created it in the first place but I'm not one to ask questions about everything. Sorry but this is the most undeniable form of spam I've seen. Its great that Xand is loved....but this is more....of a chatroom type thing...

You guys wanna talk? Get on mIRC and go to #Minitokyo and stop doing it in the forum.

I don't mean to be a jackass, but seriously I see this shit happeing all the time now. The forum isn't about this. I made a mention about this in Jin's topic and I really hope that it stops. Its fine to chat, but Xandman you casually chat ALL THE TIME in the topics...I'm glad dude that your getting along with everyone but you spam ALOT. Seriously man stop doing it. Or else I will start reporting your posts that don't belong.

To the creator : Sorry if I've offended you....but this topic really wasn't necessary, if its not closed. Cool. Its still pure spam in my eyes.

EDIT - Yes, Xandman IS a great guy, hes terrific. A true example of a gentleman. Just that he really likes to casually talk in the forums....which is considered spam usually....I have nothing against him..just that I don't consider the forum to be the place to casually start a conversation with someone that has nothing to do with the topic.

Signature Image

  • Dec 04, 2004

Celessa

Retired Moderator

Celessa

Okaerinasai - Welcome Home

Cancel

hm.... is that true? Xandman's a crossdresser? **Sighs**

Well, I don't like to respond to his posts a lot but sometimes he just gets on your nerves and ya wanna lash back - that's what makes him a supergirl - lol.

Xandman has way too much time on his hands. But still, he's a great guy nonetheless. I just never expected a thread about just only him to exist here. O_o Closed?

"No matter where you go, no matter how tough life may be, just remember that always in your heart, you will still be loved."

Signature
	Image

xandman

xandman

The King of Hearts

Cancel

HahahahAHA!!! Cy.... don't ruin my day man!! Haha XD ^_^' gah.... but you're correct though.... this thread adds up to the spam count, but i can't help that i'm the babes kickass superguy #1 yeah? XD haha.... besides.... that IRC thing confuses me alot.... also, if i download mIRC, i can only use it for 30 days... that's no use dude ;_; ...and i haven't created any recent forum topics, just participating in them ^_^ hahaha...... i'm just MT's most active user dude...... haha.... besides, i study Information Technology and computers, so there's pretty much surfing there too.... and MT's the only site that works as a remedy for my boredom ^_^

wth.... woman, admit it.... you wanna be close to me.... period XD hahaha... and true, i got too much time.... ;_; ...but actually... there's 3 threads relating to me, and the game thread... i accidentally became the #1 person to mess with XD hahaha... fine by me...

gah... too bad this thread's gonna close up.... gotta respect Cy, he's a good guy though ^_^ ...but thanks alot Tirdaelyn, this thread made my day, hahaha XD ^_^' haHAha...

Signature
	Image

ShueiTenshi

ShueiTenshi

[ ChHillOut.SpEciAlisT ]

Cancel

He hey! You r quite popular in this threads superguy ^-^
Still not as popular as my kickass supercat!! It is going to be the President of US!!
Toboe: Hanyaoo!! [campaign speech mp3:: http://www.cd-bros.co.jp/coolcrew/file/v_hr0604.wav ] http://img.photobucket.com/albums/v251/spiridislabs/avsrequest045.gif
Vote4FatCat

page 1 of 1 10 total items

Back to Off-topic Discussions | Active Threads | Forum Index

Only members can post replies, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.