yaoi anime/manga n video

page 1 of 1 10 total items

priincess

priincess

?doing fun

Cancel

hello, questions here ^_^'

do u know some good yaoi anime/manga?

well, that's it
thx XD
Post edited no asking/posting links to sites in which to download copyrighted material

Signature
	Image

ellymate

loveless angel

Cancel

here look at this and choose:http://en.wikipedia.org/wiki Yaoi#List_of_professional_yaoi_titles
then look for what u want with torrentz,i think this is one of u'r options

Be wacky , be crazy , be silly , be random cuz life is too short to BE COOL!

  • Apr 20, 2007
Cancel

Um... well, I am reading "Let Dai" by Sooyeon Woo right now, but I buy manga in stores. haha. so...

THERE ARE SECRETS WHERE FAIRIES DON'T LIVE.
Saltici Comics : Salty: the Misunderstood Spider (updates every Monday)

dianas

dianas

WE ARE OF PEACE ALWAYS

Cancel

my head spins around..actulay I`m not botherd by a flirth between 2 guys..I actualy consider that attractive
but seeing an yaoi anime..is too much..especialy the sex scenes >_> damn how can they? ~_~
don`t mind me I`ved just seen the other day an yaoi anime
sorry I prefer to not help you

When life gives you lemons - make a lemonade XD
Creator of: BW-TB-:-C-sW
<--visit us--> Our world is based on attractioN

Cancel

Okane ga nai (No money) both manga and anime
Crimson spell (manga)
The tyrant who fall in love (manga)
The summit (manga)
Love Mode (manga)
Only the ring finger knows (manga and novels)

if you search a little on google, you can find some sites with scanlations of those manga... i know some scanlation's team : nakama, biblo eros, shi-ran, hochuuami, etc.

"The third principle of sentient life is the capacity for self-sacrifice, the conscious ability to override evolution and self-preservation for a cause, a friend, a loved one." Quote from Babylon V

  • Apr 21, 2007

yukiyo

yukiyo

.: Autumn In My Heart </3

Cancel

Loveless <3 haha, Ritsuka x Soubi XD

- [ you can illustrate your death in romance ] </3

  • Apr 25, 2007

sash

sash

Just Another Cynical Person

Cancel

I`m gonna approach the anime part .. don`t read that much so ..
shounen ai stuff [that means no sex scenes .. laughs] .. Loveless .. Fake [this was pretty funny] .. Gakuen Heaven .. Princess Princess .. Angel`s Feather .. Kyou Kara Maou! [78 eps and complete keh he ^^'] .. Seikimatsu Darling
guy-guy stuff [but can`t remember if there where sex scenes or not .. so this is kinda undefined] .. Papa to Kiss in the Dark .. Haru wo Daite
yaoi [coughs coughs] Zetsuai 1989 .. Bronze Zetsuai 1989 .. Sensitive Pornograph .. Ai no Kusabi

as for where to get them try using torrents .. Link removed to search for them ;)

as for yaoi manga you can always try this Link removed .. u can find out if it was scanlated and by who .. and usually if there isn`t a download link it means u most likely can find the chapter on the site of the team that is scanlating .. anyway hope this helped you ;)

  • Apr 25, 2007

Jakkals

Jakkals

The Angel of Death.

Cancel

You can try to use AniDB to find some titles.

http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=animelist&genid=29

Signature
	Image

  • Apr 25, 2007

priincess

priincess

?doing fun

Cancel

evryone, thx fo' the helps XDi appreciate it

Signature
	Image

Spystreak

Retired Moderator

Spystreak

The Grim Reaper

Cancel

In the future please refrain from requestion/posting links in which to download copyrighted material. It is an illegal act and as such we do not condone such behavior here at MT.

Fools You Can't Escape from The Grim Reaper. Your Only Chance for Escape Is Death. Bye Bye Now
Signature
	Image
Your Ignorance Will Be Your Own Downfall.

page 1 of 1 10 total items

Back to General Anime & Manga Talk | Active Threads | Forum Index

Only members can post replies, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.